Normal?

24. ledna 2012 v 18:53 | Prostitute..♥
Tak přidávám dnešní jídelníček,jenže prostě prosím o názor holek které jí tak nějak 5x denně a cvičí.. Jestli je to normální jídelák nebo ubrat či přidat,díky ;)

Snídaně : 1,5 ks housky s vaj. pomazánkou
Svačina : kousek papriky
Oběd : krůtí plátek,3 housk. knedlíky,omáčka,1kousek buchty
Svačina : -
Večeře : sýr,banán
Pití : 2 l bezinkové vody,2 hrnky čaje,hrnek kakaa
Pohyb : chůze,400m sprint,sedy-lehy

Jediné co tak nějak je v pohodě je pitný režim.Ten jsem dodržela tak,jak si představuji.Možná i ten oběd mi přijde příliš,ale nechám to posoudit vámi.Po obědě jsem šla rovnou spát a vstávala v 18:00 takže svačinu jsem zaspala.Ale to se nic neděje..
 


Komentáře

1 Chloe Chloe | Web | 24. ledna 2012 v 19:22 | Reagovat

Přesně. A nejlepší jsou otázky na "zázračné" tipy jak zhubnout:-D Lidi neradi slyší že to chce disciplínu, výdrž a  že výsledky jsou báječné, že se člověk cítí skvěle:-D Lenoši!

K papkání. Já všem doporučuji začít den s  ovocem (nastartuje metabolismus) a  na svačinu pak už zařadit třeba bílkoviny. Takže třeba tmavá houska s  šunkou a  rajčátkem. Ten oběd, stačilo by dát jen jeden knedlík, poprosit o víc masa, malé množství omáčky (nevím kolik jsi měla). Svačina - asi chápeš že chybí (ale já bych to stejně nenazývala snídaně svačina, oběd atd), večeře je poměrně v pohodě, koukám že taky ráda jíš na slané sladkou tečku. Pohyb fajn, ale chce to víc aerobní činnosti. Lepší než sprint je intervalový běh (běháš ze začátku třeba 5 min, pak dáš dvě minotky pauzu a  znova, kolikrát chceš, až budeš mít fyzičku budeš přidávat) který ti spálí víc kalorií než klasický vytrvalostní běh:-)

2 the-skinniest-bitch the-skinniest-bitch | Web | 24. ledna 2012 v 19:28 | Reagovat

Banán ne večer a něakou svačinku a je to dobré, možná i ta dopo svačina muže být větší) tak by to mělo být, ale taky se neumims travovat 5x denně =x

3 Kelly Kelly | Web | 24. ledna 2012 v 19:48 | Reagovat

Knedlíky nejsou úplně nejlepší volba, ale samozřejmě pokud si nevaříš sama, špatně se to ovlivňuje.. Já sama knedlíky miluju a v jídelně je míváme skoro pořád a já se se smutkem musím koukat, jak si všichni kolem dávají :D
Jinak podle mě můžeš přidat na dopolední svačině a samozřejmě všeobecně přidat tu odpolední..
Jinak pěkný!:))

4 Annabeth Annabeth | Web | 24. ledna 2012 v 20:32 | Reagovat

Banán bych hodila na snídani nebo dopoledne svačinu, to bude mnohem lepší :) a večer třeba ještě zeleninu můžeš přidat)

5 Taylor Taylor | Web | 24. ledna 2012 v 21:08 | Reagovat

myslím, že je to v pohodě :).. s tou svačinou se mi to taky občas stává, tak příště :)

6 _Miss*Perfection_ _Miss*Perfection_ | Web | 24. ledna 2012 v 21:10 | Reagovat

Souhlasím s A. banánek určitě dopoledne. A celkově sladoucke ovoce spis dopoledne, nerikam, ze ne odpo ale na vecer moc ne. To spíš zeleninku. K obědu, záleží, jak byly knedlíčky velké a pro jednou se nic neděj ale obecně platí, že když člověk hudne, tak se takovým to jídlům (omáčkám apod.) vyhýbá. Ale myslím si, že pokud se běhen dne člověk nepřecpává a sportuje, klidně i toto jíst na oběd může. :) Vím, že když sportuji, nějak mi taková jídla neuškodí. :) Samozřejmě ale, že si nenaložím tunu jídla, že. :)
A pohyb fajn ale opět bych souhlasila a to s Ch. víc aerobní činnosti. :)
Snad se nezlobíš a naopak ti to třeba pomůže.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.